zine radio tv blog about archive contact
chimeres.gr Κάντε κλικ στο link για να ανοίξει ο player του συστήματός σας. Αν δεν ανοίξει ο player κι αντίθετα, κατέβει το αρχείο live.m3u στον δίσκο σας, κάντε κλικ στο αρχείο για να ξεκινήσει ο player. Αν και πάλι δεν ανοίξει, επιλέξτε χειροκίνητα τον player σας και ανοίξτέ το. play


 
 
feed twitter facebook
myspace flickr youtube
chimeres.gr

 
10 τελευταία σχόλια

something for your wall by: ligansai
something for your ears by: tegel
Σεβάχ ο Θαλασσινός στο Βεάκιο: κερδίστε προσκλήσεις από τον chimeres.gr by: chimeres
Σεβάχ ο Θαλασσινός στο Βεάκιο: κερδίστε προσκλήσεις από τον chimeres.gr by: alex
Σεβάχ ο Θαλασσινός στο Βεάκιο: κερδίστε προσκλήσεις από τον chimeres.gr by: ανώνυμος
Monty Python and the Holy Grail by: ligansai
Σεβάχ ο Θαλασσινός στο Βεάκιο: κερδίστε προσκλήσεις από τον chimeres.gr by: zeta
Σεβάχ ο Θαλασσινός στο Βεάκιο: κερδίστε προσκλήσεις από τον chimeres.gr by: ανώνυμος
Σεβάχ ο Θαλασσινός στο Βεάκιο: κερδίστε προσκλήσεις από τον chimeres.gr by: αφροδίτη
Σεβάχ ο Θαλασσινός στο Βεάκιο: κερδίστε προσκλήσεις από τον chimeres.gr by: thanos
 
αρχείο

2010
2009
2008
2007
2006
2005

Creative Commons License
 
blogroll

anemos
anima italiana
art attack
arxedia media
beyond chaos
comzeradd
death by popcorn
dont kiss the frog
frogs-n-dogs
jnb crew
johnny negro
just the return
konstantis
lostbodies
madlen
mrodopo
night train
tango
zpiderland
αερικό
βακχικόν
βολκώφ
δικαίος
μενεξεδιά
παράθυρα
 
blog: monitor down
by: comzeradd
[11.01.2007]

monitor down

ας πω και γω δυο λόγια για το θέμα που απασχολεί τις τελευταίες μέρες την μπλογκόσφαιρα: το monitor έκλεισε!

όλα ξεκίνησαν μετά την απαίτηση της κα θωμά να αφαιρεθεί το blog της απ' το monitor. ο παναγιώτης βρυώνης (που το διατηρεί) αρνήθηκε να το κάνει επικαλούμενος πως είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία και πως δεν παραβιάζει κανένα νόμο, αφού τα rss feed (τα οποία κοιτάζει το monitor) είναι public για όλα τα blogs.

η αλήθεια βέβαια δεν είναι ακριβώς αυτή. τα rss μπορεί να είναι public αλλά ο κάτοχος διατηρεί το νόμιμο δικαίωμα να επιλέγει που θα αναδημοσιεύονται. χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το google που σου δίνει το δικαίωμα να μην εμφανίζει το site σου στις αναζητήσεις του.

επίσης λόγω προσωπικής εμπειρίας, τυγχάνει να γνωρίζω πως η αφαίρεση ενός blog από μια βάση δεδομένου είναι υπόθεση 5 λεπτών, όσο δηλαδή χρειάζεται για να τρέξεις το αντίστοιχο SQL statement και να ελέγξεις ότι όλα έγιναν σωστά.

άλλωστε είναι γνωστό πως το πρόσφατο παρελθόν ο παναγιώτης αφαίρεσε blog, απ' τον monitor (ονόματα δεν λέμε, αλλά πρόκειται για τον γνωστό jekyll και hyde των life-style εφημερίδων, ο οποίος μάλλον έτυχε διαφορετικής μεταχείρισης και το blog του αφαιρέθηκε)

όλοι νομίζω σεβόμαστε τη δουλειά που έχει κάνει ο παναγιώτης αυτά τα 3 χρόνια που λειτούργησε το monitor. σέβομαι επίσης την απόφαση του να κλείσει το monitor (έστω και για ένα πείσμα), αλλά η απόφαση ήταν δική του και δεν υπάρχει λόγος να τη φορτώνει σε κανέναν άλλο, βάζοντας ψευτοδιλλήματα του στυλ "ή δεν σε σβήνω ή κατεβάζω το monitor"

ελπίζω να το ξανασκεφτεί και να ξαναδούμε online το monitor προσεχώς...



 

13 σχόλια:

[@: 2007-01-11 00:00:00, by: γιώργος στάθης]

Νηφάλια και λογικά ακούγονται όλα αυτά, αλλά (ενώ αποδίδουν κάποια ευθύνη στον Παναγιώτη) είναι (κατά την ταπεινή μου γνώμη) ολίγον εκτός θέματος...

Διότι το θέμα δεν είναι το ΠΩΣ αντέδρασε ο Παναγιώτης, αλλά το ΓΙΑΤΙ η Λαμπρινή Θωμά "απαίτησε" (τόσο επίμονα) να αφαιρεθεί το δικό της rss feed.

Λόγω βεβαρημένου παρελθόντος της Λαμπρινής (με πολλή αρχομανία, δεσποτισμό, κυνηγητό αντιφρονούντων και εκφοβισμό με νομικές απειλές άλλων στο ιντερνέτ, όπως τον νεαρό εκείνο που έκανε το πρωτοποριακό διαδικτυακό περιοδικό "Κυβερνογράφοι") ΔΕΝ είμαι διατεθειμένος να πιστέψω ότι πρόβαλε την απαίτησή της με "αγνά κίνητρα".

Οχι, τα κίνητρά της ήταν μάλλον βρώμικα, ζηλόφθονα, και... σαμποταριστικά για κάποιον ΠΙΟ επιτυχημένο από εκείνη (μέσα στο Ιντερνέτ), τον Παναγιώτη.

Εχει δυστυχώς την πολύ κακή συνήθεια να νομίζει ότι 1) έχει πάντα και απέναντι σε όλους δίκηο 2) έχει το δικαίωμα να κυριαρχεί στο ιντερνέτ (όπως έκανε πραγματικά κάποτε, στη δεκαετία '90, όταν ήταν η ίδια -με καμμιά δεκαριά φίλους της- ηγετική μορφή στο ελληνόφωνο ιντερνέτ). 3) ότι μπορεί πάντα να κάνει το δικό της κέφι είτε με καθαρές νομικές απειλές είτε με βρώμικα και πλάγια μέσα (συκοφαντία και τραμπουκισμό). Για το τελευταίο, υπάρχουν... αιώνιες αποδείξεις μέσα σε δημόσια γραπτά της (και άλλα γραπτά) στο Usenet, όπου υπάρχει μέχρι και... προτροπή ενός φίλου της να βάλει νερό στο κρασί της, λέγοντάς της "Βρε Λαμπρινή, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΙΜΙΑ". Αν βάλετε αυτή τη φράση σε Greeklish μέσα στο www.deja.com θα βρείτε τα σχετικά κείμενα.

Η Λαμπρινή ΕΣΚΑΣΕ από το κακό της που κάποιος άλλος της έκλεψε τη "δόξα", και βάλθηκε να τον σαμποτάρει. Οι κακίες που του πέταξε δείχνουν ακριβώς αυτό και _μόνον_ αυτό το κίνητρο. Οταν του είπε "ότι θα μείνουν τρείς κι ο κούκος αν επιτραπεί η έξοδος" έδειξε φανερά τον εχθρικό της σκοπό να κάνει κακό (βγαίνοντας πρώτη)... Σκόπευε ίσως να δημιουργήσει χιονοστιβάδα αποχωρήσεων, εκτιμώντας λανθασμένα ότι ο... ιντερνετικός όχλος θα προχωρούσε σε διαπόμπευση του Παναγιώτη. Ομως ΔΕΝ έχει να κάνει πλέον με όχλο αλλά με σκεπτόμενους και σοβαρούς αναγνώστες!!!

ΠΟΛΥ σωστά έκανε ο Παναγιώτης (έστω προσωρινά) και έκλεισε το monitor. Εξαρτάται από ΕΜΑΣ, τώρα, να του συμπαρασταθούμε, να πάρουμε θέση, και να τον παρακαλέσουμε να το ξαναρχίσει, είτε χωρίς είτε με τη Λαμπρινή. Κατανοώ απόλυτα τη στάση του, διότι ήταν θέμα αρχής.

Τα υπόλοιπα, τα εξήγησε πολύ καλά ο ίδιος ο Παναγιώτης. Αποφάσισε κάποια στιγμή να ακολουθήσει κάποιες αρχές. Αν αυτές οι αρχές έχουν κάπου ένα λάθος, είναι αμφιλεγόμενο θέμα. ΔΕΝ καθορίζει το google το πως θα λειτουργήσει ο Παναγιώτης.

Πουθενά δεν είδα ΣΟΒΑΡΗ αιτία να αφαιρεθεί το feed της Λαμπρινής, πέρα από τα πονηρά που περιέγραψα. Ποιά νομίζει ότι είναι, τέλος πάντων?

Αυτά (και άλλα πολλά)
Γιώργος Α. Στάθης
(μεροληπτών φανερά ως... παθών -από τη Λαμπρινή)
http://www.omadeon.com
http://multiforms.netfirms.com
http://www.soundclick.com/omadeon


[@: 2007-01-11 00:00:00, by: comzeradd]

μα το θέμα είναι αν είναι δικαίωμά της να αφαιρεθεί το blog της απ' το monitor. το ποια είναι τα κίνητρά της πίσω απ' αυτή την απόφαση και το αν εγώ προσωπικά συμφωνώ ή όχι μαζί της δεν έχουν κανένα απολύτως ενδιαφέρον.

δηλαδή αν η κα. θωμά δεν ήταν όλα αυτά που περιγράφεις, αλλα σου ήταν ένας πολύ συμπαθής άνθρωπος και ίσως και προσωπική σου φίλη θα είχες διαφορετική άποψη; εμένα πάντως δεν με ενδιαφέρει να μάθω το παρελθόν της.

προφανώς η πολιτική του google δεν δεσμεύει τον παναγιώτη, αλλά αν δεν μπορεί να προασπίσει κάποια στοιχειώδη δικαιώματα για τους bloggers που καταχωρούνται στην υπηρεσία που προσφέρει, τότε ίσως είναι καλύτερα που το έκλεισε.

το λυντσάρισμα που συμβαίνει τις τελευταίες μέρες στην μπλογκόσφαιρα είναι απίστευτο (δες τα σχόλια στο blog του παναγιώτη) και είναι στο ίδιο επίπεδο μ' όλα αυτα που περιγράφεις για την άλλη πλευρά. (και προφανώς ουδεμία σχέση με "σκεπτόμενους και σοβαρούς αναγνώστες")


[@: 2007-01-13 00:00:00, by: λαμπρινή χ. θωμά]

Βρε, ο Στάθης ο πολυάμορουζ από τη λίστα Ελλάς! Βρε, ακόμη κακιάζει ο άνθρωπος που καταράστηκε το αγέννητο παιδί μου και έγραψε ότι το ίντερνετ σκότωσε συγγενικό του πρόσωπο...

Καλή χρονιά βρε Στάθη! Δέκα χρόνια πέρασαν (ακριβώς δέκα!) και ακόμη δεν έχεις καταλάβει τίποτε! Τι ωραία που εμφανίζεσαι και λες την "αντικειμενική" σου γνώμη παραλείποντας να αφήσεις καν να εννοηθεί ότι πρόκειται περί προσωπικής σου αντεκδίκησης και μεταφέρεις προσωπική σου βεντέτα, σε κάτι που όλη η λίστα Ελλάς σου είχε δώσει άδικο. Εντάξει, πλην της δεύτερης περσόνας σου, που σε στήριξε.

Ασε που όλα αυτά που λες έχουν απαντηθεί δέκα φορές - αλλά ελπίζεις και λασπολογείς πάλι μπας και κάτι μείνει...

υγ Ο "κυβερνογραφος" και κατάλαβε και συγγνώμη ζήτησε κι αξιοπρεπώς φέρθηκε όταν του επεσήμανα τα προβλήματα δεοντολογίας. Εσύ πάλι ακόμη να καταλάβεις.


[@: 2007-01-13 00:00:00, by: ggia]

Συμφωνώ με τον comzeradd αλλά θεωρώ απαρέδεχτο την κάθε λαμπρινή χ. θωμά να εκτοξεύει απειλές για μηνύσεις. Να υπήρχε κάποια κλοπή πνευματικής περιουσίας να το καταλάβω.

Εγώ στη θέση της Λαμπρινής αν μου έλεγε ο κάθε παναγιώτης ότι δεν μπορώ να διαγραφώ θα προσπαθούσα με ευγενικό τρόπο να του εξηγήσω γιατί δεν θέλω.

Κάτι τρέχει στα γύφτικα σε ένα από τα εκατομύρια blogs. Δεν θέλει ο παναγιώτης να σε ξεγράψει.. βρες πιο ωραίο τρόπο να μιλήσεις μαζί του.. όχι με νομικές απειλές..

Σεβάσου ότι αυτός ο άνθρωπος δεν σου έχει κλέψει τίποτα και μην τον βλέπεις σαν εχθρό. Σεβάσου ότι ο άνθρωπος δωρεάν δίνει μια υπηρεσία δωρέαν (+ προσωπικό χρόνο). Μπορεί να είναι λάθος που δεν σε διαγράφει αλλά δεν νομίζω ότι έχει κάνει κάποιο αδίκιμα εις βάρος σου που πρέπει να τον απειλήσεις έτσι.

Κάτι άλλο βαθύτερο κρύβεται πίσω από την Λαμπρινή το οποίο δεν μας το γράφει εδώ.

Γιατί δεν δοκιμάζει η κάθε Λαμπρινή να προσφέρει χρόνο και υποδομή για να δώσει μια υπηρεσία δωρεάν στο internet για να έρθει λίγο στην θέση του Παναγιώτη;


[@: 2007-01-14 00:00:00, by: oggfb]

Η σουπιά ο Βρυώνης έκανε μεγάλη πουστιά. Είχε ήδη αποφασίσει να παρατήσει το μόνιτορ, καθώς βρήκε δουλειά στο ΠΑΣΟΚ, και τάχα-τάχα έκανε τον τρελό και έσκιζε το καλσόν του φορτώνοντας το κλείσιμο σε μια άσχετη χρήστη, την κυρία Θωμά, χωρίς να φταίει σε τίποτε η γυναίκα.

Πάλι καλά που γλυτώσαμε από τον Βρυώνη και τα πούστικά του. Τώρα έχουμε ήδη τρία νέα, ανεξάρτητα μόνιτορ που κάνουν την δουλειά μια χαρά, και έπονται κι άλλα.

Ο τύπος με την μανία καταδίωξης από πάνω, ο γιώργος στάθης, άστε, ήταν το ανέκδοτο του ελληνικού ίντερνετ τα παλιά καλά χρόνια στην λίστα ελλάς... Ε ρε γέλιο, ο στάθης ο πολυαμορικός ξαναχτυπά!


[@: 2007-01-16 00:00:00, by: comzeradd]

δεν μας ενδιαφέρουν τα προσωπικά ούτε της κα θωμά ούτε του κ. στάθη. οπότε τα σχόλια που αναφέρονται σε συγγενικά πρόσωπα και καταστάσεις και αυτά που έχουν υβριστικά σχόλια δεν έχουν χώρο εδώ.

επίσης είναι εντελώς άσχετο με το θέμα μας, ο λόγος για τον οποίo η κα. θωμά ζήτησε να αφαιρεθεί το blog της απ' το monitor και πολύ περισσότερο δεν χρειάζεται να φτιάξει δικό της monitor για να αποδείξει κάτι.

μην χάνουμε την ουσία...


[@: 2007-01-16 00:00:00, by: γιώργος στάθης]

Τότε γιατί δεν σβύνετε τις βαρύτατες προσωπικές συκοφαντίες που εκστόμισε η κ. Θωμά, τις οποίες όμως αφήσατε χωρίς απάντηση, ενώ σβύσατε τις ΠΑΡΑ πολύ νηφάλιες και περιεκτικές ΚΑΙ για το άλλο θέμα (της αφαίρεσης του blog από το Monitor) απαντήσεις μου, όπως και τις εύστοχες απαντήσεις άλλων?

Αν επιτρέπουμε ποινικά αδικήματα να συνεχίζονται στον αιώνα τον άπαντα, ΤΙ περιμένουμε δίκαιες πολιτικές για τα blog, κ.ο.κ.?

Γιώργος Α. Στάθης


[@: 2007-01-16 00:00:00, by: comzeradd]

κάθε άλλο παρά νηφάλιες ήταν οι απαντήσεις σας. νομίζω πως η προσωπική σας διένεξη με την κα. θωμα δεν ενδιαφέρει κανένα οπότε δεν υπάρχει λόγος να γίνεται δημόσια. μπορείτε απλώς να της στείλετε ένα e-mail...

αν έχετε να πείτε κάτι για το δικαίωμα ενός blogger (οποιοδήποτε blogger κι όχι απαραίτητα της κα. θωμά) να επιλέγει τα sites που θα αναδημοσιεύουν περιεχόμενο ή απλώς το rss fead, τότε ευχαρίστως να το ακούσουμε...


[@: 2007-01-16 00:00:00, by: γιώργος στάθης]

Εντάξει, ΔΕΝ απαντάτε στο αίτημά μου, αφήνοντας τους ταλαίπωρους αναγνώστες να νομίζουν (ψευδώς) ότι... καταράστηκα το παιδί της κ. Θωμά ή ότι φόρτωσα στο... Διαδίκτυο (!!!) το θάνατο της μητέρας μου.

Αντιπαρέρχομαι όμως ΑΚΟΜΗ και αυτό το (ανατριχιαστικό) θέμα (που θα απαντηθεί σε άλλες ιστοσελίδες), και...

Πηγαίνω… στο θέμα που συζητάμε. Βάζοντας στην άκρη τις διενέξεις, ακόμη και τις… εμπάθειές μου, έστειλα προ ολίγου το εξής γράμμα σε διάφορα νέα “blog aggregators” (διαδόχους του monitor):

Γειά σας,
Προς το παρόν δεν είμαι κάτοχος blog, αν και έχω αρκετά προσωπικά sites. Στην πρόσφατη ιστορία του κλεισίματος του blog-aggregator “monitor” τάχθηκα αναφανδόν υπέρ της άποψης του Παναγιώτη Βρυώνη (τον οποίο δεν γνωρίζω, αλλά πιστεύω ότι έχει δίκιο). Ο λόγος που σας γράφω είναι για να κάνω μία ΠΑΡΑ πολύ σοβαρή (και κρίσιμη) χαζή ερώτηση:

Δεν μπορείτε να εισάγετε blogs στον aggregator _χωρίς_ να το ζητήσουν οι ίδιοι οι bloggers? Γιατί αν μπορείτε, ΔΕΝ έχει νόημα η διένεξη Μιραντολίνας / Παναγιώτη, και ΕΧΕΙ νόημα να απαιτήσουμε ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ να μην έχει δικαίωμα κανένας blogger από τώρα και στο εξής να σας… σαμποτάρει (όπως πιστεύω ότι σαμποταρίστηκε ο Παναγιώτης).

Επειδή το θέμα είναι σοβαρό, και αφορά τα δικαιώματα του ΙΔΙΟΥ του ευρέος κοινού (και όχι των… ξιπασμένων καλλιτεχνών που πιθανόν να είμαστε… εμείς που γράφουμε στο διαδίκτυο), σας παρακαλώ να απαντήσετε.

Εγώ προσωπικά, ως αναγνώστης και ως πολίτης, ΔΕΝ θα επέλεγα ποτέ να διαβάσω ένα blog-aggregator όπου απουσιάζουν παταγωδώς σημαντικά blogs επειδή εκείνοι που τα έγραψαν απέκτησαν… μεγαλομανείς τάσεις ή άλλες ψυχώσεις αποκλείοντας εμένα ως αναγνώστη και πολίτη από το να ενημερώνομαι μαζικά για την ύπαρξή τους.

Η απάντησή σας θα σταλεί σε πάρα πολλά blogs, και θα αποπειραθώ να θέσω το θέμα επί τάπητος σε ένα… νέο blog (είδος “meta-blog”) που θα ασχολείται με θέματα δεοντολογίας και κοινωνιολογίας του Διαδικτύου.

Στη διαμάχη μεταξύ… εμού (ως επίδοξου blogger) και του αναγνώστη, υποστηρίζω αναφανδόν _τον αναγνώστη_,

Με εκτίμηση (και ευχές για την επιτυχία της προσπάθειάς σας)
Γιώργος Α. Στάθης

—- προσωπικά sites, OXI blogs —-
http://www.soundclick.com/omadeon
http://multiforms.netfirms.com


[@: 2007-01-16 00:00:00, by: comzeradd]

πάντως αν λάβετε κάποια απάντηση από τους blog aggregators στα ερωτήματα που τους θέτετε, θα ήταν ενδιαφέρον να τα μάθουμε


[@: 2007-02-06 00:00:00, by: γιώργος στάθης]

Δυστυχώς ΔΕΝ πήρα παρά μία μόνο απάντηση, από έναν aggregator που δηλώνει... τεχνικό πρόβλημα! Είμαι στο μεταξύ σε στενή επικοινωνία με συναδέλφους μου developers για να φτιάξουμε... έναν SUPER-aggregator που θα ΣΕΒΕΤΑΙ το "fair use" (όπως και το monitor) και θα συμπεριλάβει ΟΛΟΥΣ μέσα, ΧΩΡΙΣ να ρωτάει. Αμα θέλουν κάποιοι, ας μας μηνύσουν! (χεχε) Πάντως εγώ ανέλαβα την "έξυπνη αναζήτηση" και "εξόρυξη πληροφορίας" στον νέο aggregator.

Ολοκληρώνω με την είδηση ότι (για το θέμα του κλεισίματος του monitor) υπάρχει τώρα δημοφιλές... site:
http://www.omadeon.com/omadeon

Απειλές για... μήνυση δεχόμαστε Δευτέρας έως Παρασκευάς, κατά προτίμηση... συνεφιασμένας ημέρας.

Με τις... ευλογίες μου ;)
Γεώργιος Α. Σάθης


[@: 2007-02-06 00:00:00, by: γιώργος στάθης]

Εκ παραδρομής λάθος!
http://www.omadeon.com/monitor
(το σωστό site)
Γ.Σ.


[@: 2007-10-06 00:00:00, by: hellona]

ton bruwnh pws ton lene sto mikro???)asxeto...)